F.A.Q.

Varianty úhrady faktur

Platba inkasemNejpohodlnější způsob platby.  Při zvolení této metody je nutné Vaší bance povolit provedení přístupu na Váš bankovní účet (období: doporučujeme 1 platbu měsíčně)kde bude automaticky vyinkasována Vaše platba - zároveň máte možnost zvolit maximální výši inkasované platby. Při tomto způsobu nemusíte hlídat splatnost faktur.
Bankovním převodem - Jedná se o klasický převod prostřednictvím příkazu k úhradě, který je možný provést v kterékoliv bance. Při použití této metody je nezbytně nutné uvedení správného čísla účtu a variabilního symbolu, kterým se podaří identifikovat Vaší platbu, také prosíme o zaslání přesné částky.
Poštovní poukázkou - Jde o úhradu faktury prostřednictvím poštovní poukázky, na kterékoliv pobočce České pošty. Pro tento způsob platby žádáme kontrolu data splatnosti a zaslání platby s předstihem, protože částka se zpravidla připíše do 5ti pracovních dnů. Důležitá je také kontrola správnosti variabilního symbolu a čísla účtu. 

Reklamace routeru 

Dopravte router poštou nebo osobně na sběrné místo: V Zahradách 91, Bořanovice, 250 65. Reklamace bude vyřízena do dvou měsíců. V případě osobní návštěvy je možné domluvit zápůčku náhradního routeru za malý poplatek a vratnou kauci.

 

Reset/změna hesla na wifi

Postupujte dle manuálu pro konkrétní model routeru (každý router může mít trochu jiný postup):
https://www.tp-link.com/cz/faq-399.html
http://www.netis-systems.com/Suppory/faq_detail/id/6.html

Na spodní straně routeru bývá štítek, kde jsou napsány základní údaje od výrobce: výchozí název wifi (SSID), výchozí heslo na wifi (PIN), výchozí IP adresa.

U většiny routerů funguje tento postup:
1) připojit si k wifi routeru (pomocí kabelu, nebo přes wifi na původní heslo),
2) zadat do internetového prohlížeče (Internet Explorer, Firefox, Chrome atd…) adresu:
- 192.168.0.1
- nebo někdy: 192.168.1.1
3) pokud budou vyžadovány přístupové údaje (jméno/heslo či login/password) zkuste:
- jméno/login: admin
- heslo/password: admin
4) otevře se webové rozhraní administrace routeru a na první stránce nebo na stránce „wireless/security“ najdete současné heslo na wifi,
5) změňte heslo na nové požadované (více než 8 znaků) a uložte,
6) v zařízeních, které chcete na wifi připojit, bude vyžadováno zadání nového hesla,
7) pokud se některé zařízení stále připojuje přes staré heslo a nezeptá se na nové, tak je potřeba v tomto zařízení smazat stávající wifi (někdy nazvané jako: odstranit připojení k wifi nebo zapomenout připojení k wifi).

 

zpět

Dotaz na dostupnost

V případě zájmu o naše služby nás neváhejte kontaktovat skrze níže uvedený kontaktní formulář.

Kontakty

+420 602 323 334 connectplus@234.cz

Adresa sídla:

Učňovská 100/1, 190 00, Praha 9, Jarov

Korespondenční adresa:

V Zahradách 91, Bořanovice, 250 65

Kontaktní formulář